BEN, APTAL MIYIM?

Niye böyle bir cümle kurdum? İki nedeni var : İlki, özeleştiri; ikincisi, insanların bana bakışı, beni değerlendirişi.

Özeleştiri, her zaman yapılması gereken bişey, insana sayılamayacak kadar faydası var ama burada bu yazıyı yazmama vesile olan bu değil, ikincisi.

Bazı insanlar bana, “işin mi yok, herhalde canın sıkılıyor da bu işlerle (yazılarla) uğraşıyorsun ve insanların zihinlerini bulandırıyorsun.” diyorlar; “kimse okumuyor.”, diyen de var...

Evet, işim yok, emekliyim ama çook erken emekli oldum. İşim iyiydi, iyi gelirim vardı, işimde yükselme imkânım da vardı (Prof. olabilirdim) ama bıraktım.

Emekli maaşım da fena değil; yan gelip yatabilir, gezip-tozabilirim ama emekli olmadan önce çalıştığımdan çok daha fazla çalışıyorum; üstelik bu çalışmaların maddî hiçbir karşılığını da almıyorum; bi de (şimdi olmasa da ileride!) bu işin riskini de göze alıyorum.

Doğru, oradan bakınca, benim bu yaptığım iş, aptallık ama ben sizin baktığınız yerden bakmıyorum.

Bu kadar.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

İHÂNET

KELİME/KELÂM & KAVL/SÖZ

HADİS & SÜNNET