O GELİNCE!

"O Gelince"

Onun geleceğini düşünmeden yaşayan :

O gelince, çook şaşıracak!.

Bütün işleri yarım kalacak.

Bilemediklerini bilecek!.

Göremediklerini görecek!.

Mahvoldum ben!, diyecek.

Gün yüzü görmeyecek!.

Ne ettim ben! diyecek...

Onun geleceğini bilerek yaşayan :

O gelince, Gelen, ona selâm verecek!

“Sana Allah’ın Selâm’ı ile geldim.” diyecek.

“Esselâm’u aleyküm ve Rahmetullah’i ve BerakâtuHu.”

“Allah’ın Rahmet’i ve Bereket’i senin üzerine. Sana.”

Hoş geldin Sefâlar getirdin = “Tıbtum. Tertemiz geldin. Buyur!.”

Ona, Naîm Cenneti, Adn Cenneti ikrâm edilecek!.

'Gir!, ne istersen, nereyi istersen senin.’! denilecek...

Sonra da hep birlikte “El-Hamd’ü lillah’i Rabb-il Âlemîn.” çekilecek.

(Bknz. Zumer son âyetler.)


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

İHÂNET

KELİME/KELÂM & KAVL/SÖZ

HADİS & SÜNNET