DALDAN DALA

Bu ifâde, sizin zihninizde, bir ağacı mı, yoksa benim yazılarımı mı canlandırdı?!. Ben, ikinci ihtimali düşünerek bu kısa notu kaleme alıyorum.

Yazılarımın arkasındaki! “gövdeyi” göremiyorsanız, haklısınız!. Ben, bütün bu yazıları bir “gövdeye, hatta ağaca” istinâden yazdığımı düşünüyorum; zihnimde ağacın bütünlüğü var; ama haklısınız! ağaç, dallarıyla da bir görüntüdür. Ağacın bütünlüğünü, sözlerimle, dallarından başlayarak betimlemeye (= biçimlemeye) çalışıyorum; bütünü, tek seferde tanımlamaya (= biçimlemeye, betimlemeye) gücüm, = dilimin gücü yetmiyor ama aklımız bunu yapabilir. Aklımız tüm evrenin prototipi; onda trilyonlarca hücre (= imkân) var; bu hücreleri nasıl “şekillendirirsek” (= biçimlendirirsek) öyle, o şekilde görürüz. 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

İHÂNET

KELİME/KELÂM & KAVL/SÖZ

HADİS & SÜNNET